Välkommen till Jägarskolan!

Vi hjälper dig ta din Jägarexamen!

Fördelar med Jägarskolan

Att ta jägarexamen är ofta något som man funderat och tänkt på ett tag innan man tar tag i saken och just därför är det viktigt att man kommer rätt från början. Vi håller alla typer av utbildningar och vår målsättning är att man under hela utbildningstillfället ska känna sig trygg, nöjd och glad.

Under tre års tid har vi på Jägarskolan hållit jägarexamensutbildningar i form av intensivkurser, på så kort tid som 3 dagar, men vi håller även kurser som pågår under 7 dagar. Naturligtvis har vi möjlighet att hålla kurser under längre tid, upp till 10 veckor, eller efter andra speciella upplägg om önskemål om detta finns.

Vi håller intensivkurser komplett, med teori, skytte och prov. Du får din jägarexamen efter endast 3 dagar.

Vi håller kurser på flera olika orter. Hitta våra kommande kurser på en ort som passar dig.

Vi har hjälpt hundratals personer med sin jägarexamen och vi har lång erfarenhet av både den teoretiska och praktiska biten.

Kommande kurser

Inget evenemang hittades!
Visa fler

Orter

Vi erbjuder kurser på ett flertal orter i södra Sverige.
Hitta en kurs som passar dig.